Γιατί να προτιμήσω εσάς?

Γιατί...

Νοιώθετε ασφάλεια και ικανοποίηση!

  • Σας βοηθάμε με την εμπειρία μας δίνοντάς σας τις απαραίτητες συμβουλές

  • Ελέγχουμε προσωπικά και ξεχωριστά κάθε ασφαλιστήριο, έτσι ώστε να είστε σίγουροι με την επιλογή σας

  • Με το απλό και αναλυτικό σύστημα τιμολόγησης, έχετε όλες τις καλύψεις που επιθυμείτε

  • Έχετε την έκπτωση που πιθανά δικαιούστε

  • Έχετε ένα έμπειρο ασφαλιστή δίπλα σας, σε περίπτωση ατυχήματος

  • Έχετε την δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας συμβουλέψουμε οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε

  • Έχετε συνεχή και προσωπική ενημέρωση, για να μην μείνετε ανασφάλιστοι ούτε μία ημέρα

  • Ελέγχουμε πάντα και σας ενημερώνουμε εάν υπάρχει μία καλύτερη ασφαλιστική λύση στην ίδια ή σε άλλη εταιρεία.

 

Κερδίζετε χρόνο!

Δεν χρειάζεται να διαθέσετε ώρες ή και μέρες για να βρείτε τη βέλτιστη λύση...

Το κάνουμε εμείς για εσάς...

 

Γλιτώνετε κόπο!

  • Σας παρέχουμε όλα τα μέσα για να μην ταλαιπωρηθείτε

  • Σας δίνουμε την δυνατότητα να ασφαλιστείτε μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικά

Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε εσείς πως θα πληρώσετε το συμβόλαιο σας

  • με μετρητά σε πολλά συνεργαζόμενα σημεία

  • μέσω τραπεζικού λογαριασμού

  • μέσω κάρτας

  • μέσω paypal

Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε εσείς πως να παραλάβετε το συμβόλαιό σας

  • με εκτύπωση από την ιστοσελίδα μας

  • με email

  • με ταχυδρομείο

Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε πως θα ενημερώνεστε

  • τηλεφωνικώς

  • με email

  • με sms

  • με επιστολή

 

Γιατί να επιλέξετε εμάς;

«Γιατί έχετε όλες τις ευκολίες μιας online λύσης με όλα τα πλεονεκτήματα μιας προσωπικής επαφής!»

Πως μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Οι δυνατότητες πληρωμής που έχετε είναι:

Με μετρητά

  • Κατάθεση στην τράπεζα

  • Με πληρωμή σε κάποιο από τα Viva Spot σε όλη την Ελλάδα

 

Ηλεκτρονικά

  • Μέσω e-banking με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό

  • Μέσω e-banking με πληρωμή απ' ευθείας στην ασφαλιστική (εάν προσφέρει την δυνατότητα η ασφαλιστική εταιρεία)

 

Με κάρτα

  • Μέσω της Viva, η οποία σας στέλνει ειδοποίηση πληρωμής στο email σας

  • Με δική σας εντολή χρέωση κάρτας μέσω pos

  • Από την ιστοσελίδα της ασφαλιστικής (εάν διατίθεται αυτή η δυνατότητα)

 

Paypal

  • Με μεταφορά χρημάτων από τον paypal λογαριασμό σας

Πως μπορώ να παραλάβω το ασφαλιστήριό μου;

Τρόποι αποστολής ασφαλιστηρίου:

Πλέον, τα ασφαλιστήρια δεν τυπώνονται σε συγκεκριμένα έντυπα.

Είναι ένα απλό pdf αρχείο, το οποίο μπορείτε να το έχετε αποθηκευμένο στον υπολογιστή σας

και να το τυπώνετε όσες φορές θέλετε.

 

Γι΄ αυτό τον λόγο, ο πιο απλός και γρήγορος τρόπος να παραλάβετε το ασφαλιστήριό σας,

είναι μέσω email και να το τυπώσετε μόνοι σας.

 

Σε περίπτωση που δεν έχετε εκτυπωτή ή απλά θέλετε να παραλάβετε το ασφαλιστήριο σε φυσική μορφή,

τότε μπορούμε να σας το στείλουμε με το ταχυδρομείο.

Πως μπορώ να ελέγξω πως το αυτοκίνητό μου είναι ασφαλισμένο;

Τρόπος ελέγχου ασφάλισης οχήματος:

Πλέον μπορείτε να ελέγξετε για οποιοδήποτε όχημα αν είναι ασφαλισμένο,

στην εφαρμογή του κέντρου πληροφόρησης εδώ:

https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx

 

Αυτά που θα χρειστείτε είναι ο αριθμός κυκλοφορίας και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: στο σύστημα του κέντρου πληροφοριών, τα ασφαλισμένα οχήματα

εμφανίζονται την επόμενη ημέρα από αυτή που ασφαλίστηκαν.

Τι πρέπει να κάνω

σε περίπτωση ατυχήματος?

Σε περίπτωση ατυχήματος:

1. Να σταματήσετε αμέσως στον τόπο του ατυχήματος, χωρίς όμως να δημιουργήσετε κινδύνους στην κυκλοφορία.

 

2. Να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστή σας και να του περιγράψετε το συμβάν. Οι συμβουλές του μπορεί να εποδειχθούν πολύτιμες για την ευθύνη ή όχι του ατυχήματος, καθώς και για τη γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπιση του συμβάντος.


2. Να λάβετε μέτρα κυκλοφοριακής ασφάλειας και να  ειδοποιήσετε την πλησιέστερη Αστυνομική Αρχή για να  καταγράψει τα στοιχεία του ατυχήματος, όλων των εμπλεκομένων οχημάτων και τις κατευθύνσεις τους.

Δίνετε πάντα ιδιαίτερη προσοχή στην ορθή καταγραφή των παραπάνω πριν υπογράψετε στο δελτίο συμβάντων, έτσι ώστε να αποφύγετε πιθανές εμπλοκές κατά την διαδικασία της αποζημίωσης.


3. Να ανταλλάξετε τα στοιχεία σας, τα στοιχεία του οχήματός σας, καθώς και της ασφαλιστικής σας εταιρίας.

Σε περίπτωση μόνο υλικών ζημιών και όταν ο ζημιωθείς δεν είναι παρών, πρέπει μέσα σε 24 ώρες να τον ενημερώσετε για όλες τις σχετικές πληροφορίες με τον πιο κατάλληλο τρόπο ή μέσω του πλησιέστερου

Αστυνομικού Τμήματος.


4. Να καλέσετε τον αριθμό τηλεφώνου της φροντίδας ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρίας προκειμένου να καταγράψει το συμβάν, στα τηλέφωνα που βρίσκονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Εάν δεν έχετε χρόνο για να περιμένετε την φροντίδα ατυχήματος, μπορείτε να επισκεφτείτε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο προκειμένου να δηλώσετε το συμβάν και να αντλήσετε τις απαραίτητες πληροφορίες που θα πρέπει να γνωρίζετε για να διεκπεραιωθεί το θέμα της ζημιάς σας.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με σωματικές βλάβες?

Σε περίπτωση ατυχήματος με σωματικές βλάβες:

1. Να καλέσετε το 166 ώστε να προσφερθεί η αναγκαία βοήθεια και συμπαράσταση στους παθόντες.


2. Να ειδοποιήσετε την πλησιέστερη αστυνομική αρχή και να παραμείνετε στον τόπο του ατυχήματος έως ότου φθάσουν εκεί.


3. Να εμποδίσετε οποιαδήποτε μεταβολή των στοιχείων (μετακίνηση οχημάτων, εξαρτημάτων κ.α) στον τόπο του ατυχήματος, που θα μπορούσε να δυσχεράνει το έργο της Αστυνομίας.

Τι πρέπει να κάνω αν έχω ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα?

Σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα:

Σε περίπτωση που υπαίτιος για την πρόκληση του ατυχήματος είναι ο οδηγός ανασφάλιστου οχήματος, τότε δικαιούστε αποζημίωση:


Α) Από το Επικουρικό Κεφάλαιο, το οποίο έχει συσταθεί μεταξύ άλλων και για την εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την καταβολή της αποζημίωσης στον τρίτο ζημιωθέντα, το Επικουρικό Κεφάλαιο δικαιούται να στραφεί κατά του ιδιοκτήτη, κατόχου και οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος και να αναζητήσει ότι κατέβαλε στο ζημιωθέντα.

 

Β) Απευθείας από την ασφαλιστική σας εταιρία εφόσον υπάρχει στο συμβόλαιο σας η "Κάλυψη από Ανασφάλιστο",

και μέχρι του ποσού που ορίζεται στο ασφαλιστήριό σας.


Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης απαιτούνται:
1. Να έχει συμβεί το ατύχημα στην Ελλάδα,
2. Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο της Τροχαίας,
3. Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος,
4. Ανώτατο ποσό αποζημίωσης για τις ζημιές του αυτοκινήτου μου: αυτό που ορίζεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου.

Αν έχει βλάβη το όχημά μου, μπορώ να κάνω συμβόλαιο οδικής και να εξυπηρετηθώ;

Εάν το όχημά σας έχει βλάβη:

Αν το οχημά σας έχει ήδη βλάβη, τότε δεν θα εξυπηρετηθείτε αν κάνετε εκ των υστέρων συμβόλαιο οδικής.

Για να εξυπηρετηθείτε, θα πρέπει να έχετε συμβόλαιο ενεργό πριν αυτό παρουσιάσει βλάβη.

Αυτό ορίζεται στους όρους κάλυψης όλων των εταιρειών οδικής βοήθειας.

 

Μάλιστα, ορισμένες εταιρείες έχουν όρο ενεργοποίησης του συμβολαίου 2-3 ημέρες ύστερα από την έκδοση του συμβολαίου. Αυτό υπάρχει για να διαφυλάξουν πως το όχημα δεν έχει βλάβη την στιγμή σύναψης του συμβολαίου.

Τι είναι η φροντίδα ατυχήματος?

Η φροντίδα ατυχήματος είναι:

Όταν σε περίπτωση ατυχήματος, με ένα απλό τηλεφώνημα ένας ειδικός συνεργάτης θα βρίσκεται δίπλα σας για να σας προσφέρει τις υπηρεσίες του και να σας βοηθήσει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, όπως:

 

- Να καλέσει την Τροχαία,

 

- Να καταγράψει τα στοιχεία των εμπλεκομένων οδηγών, τυχόν μαρτύρων, τις συνθήκες του ατυχήματος

 

- Να φωτογραφήσει τις ζημίες των εμπλεκομένων οχημάτων και να κάνει την ακριβή περιγραφή τους

 

- Να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τη δήλωση ατυχήματος ή το έντυπο του φιλικού διακανονισμού

 

- Να αναλάβει να στείλει όλα τα συγκεντρωμένα στοιχεία όπως τη δήλωση ατυχήματος, το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, τις φωτογραφίες κ.τ.λ. στην ασφαλιστική σας Εταιρία.

Τι είναι ο φιλικός διακανονισμός

και τι μου προσφέρει?

Ο Φιλικός Διακανονισμός:

Είναι μια συμφωνία στην οποία έχουν προσχωρήσει σχεδόν όλες οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που ασκούν τον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτου και εξασφαλίζει την άμεση και χωρίς χρονοτριβές αποζημίωση των ζημιωθέντων οχημάτων από την ασφαλιστική εταιρία που ασφαλίζονται οι ίδιοι, εφόσον ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:


1. Στη σύγκρουση να μην εμπλέκονται περισσότερα από δύο οχήματα,


2. Οι δύο εμπλεκόμενοι οδηγοί να συμπληρώσουν και να υπογράψουν τη  «Φιλική Δήλωση Τροχαίου Ατυχήματος»

καθώς και να την στείλουν στις ασφαλιστικές τους εταιρίες,


3. Να ΜΗΝ υπάρχει τραυματισμός,


4. Και τα δύο οχήματα να είναι ασφαλισμένα σε εταιρίες που έχουν προσχωρήσει στο Σύστημα,


5. Το ατύχημα να έχει συμβεί στην Ελλάδα,


6. Η υλική ζημιά να μην υπερβαίνει τα € 6.000,


7. Να καταθέσει ο κάθε εμπλεκόμενος στην ασφαλιστική του εταιρία το έντυπο φιλικής δήλωσης,


8. Στην περίπτωση κατά την οποία δεν έχει συμπληρωθεί "Φιλική Δήλωση Τροχαίου Ατυχήματος", υπάρχει η δυνατότητα οι πελάτες που δεν ευθύνονται να κάνουν δήλωση στην Εταιρία (Αρνητική ΣΑΠ). Η Εταιρία αναλαμβάνει την επικοινωνία με την εταιρία του υπαίτιου οδηγού προκειμένου να αποζημιωθεί ο πελάτης.

Τι είναι το επασφάλιστρο

νέου οδηγού?

Επασφάλιστρο νέου οδηγού, σημαίνει πως:

Κάθε οδηγός του οχήματος που είναι κάτω των 23 ετών ή το δίπλωμα του δεν έχει κλείσει χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής του, θεωρείται νέος οδηγός και θα πρέπει να το δηλώσει στην ασφαλιστική του εταιρία και να πληρώσει επασφάλιστρο (δηλαδή ασφάλιστρο αυξημένο κατά ποσοστό που ορίζει η κάθε εταιρεία). Το επασφάλιστρο υπολογίζεται μόνο στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης και ιδίων ζημιών. Σε περίπτωση που δεν είναι δηλωμένος ο νέος οδηγός και προκαλέσει ατύχημα, τότε αν το ατύχημα αφορά ζημία προς τρίτους υπάρχει πρόστιμο επί των ετησίων ασφαλίστρων αστικής ευθύνης, που πρέπει να πληρωθεί πριν την πληρωμή της ζημίας. Σε περίπτωση που η ζημία αφορά το όχημα του πελάτη και υπάρχει «μικτή ασφάλιση» τότε η αποζημίωση είναι στην κρίση της ασφαλιστικής αν θα δοθεί ή όχι.
Το επασφάλιστρο αφαιρείται αυτόματα με την συμπλήρωση του ορίου ηλικίας και του ενός έτους από την έκδοση του διπλώματος.
Κάποιες ασφαλιστικές επιβαρύνουν με επασφάλιστρο και τους οδηγούς μαγάλης ηλικίας και συνήθως άνω των 65 ετών.

Τι είναι η Νομική Προστασία;

Νομική Προστασία:

Είναι μια προαιρετική κάλυψη που παρέχεται εφόσον την επιλέξει ο ασφαλισμένος.

Αν και προαιρετική, είναι από τις πρώτες καλύψεις που θα πρέπει να επιλέγονται, καθώς όχι μόνο είναι συνηθισμένη περίπτωση να χρειαστεί ως κάλυψη, αλλά και σε περίπτωση που την χρειαστείτε θα γλυτώσετε πιθανότατα αρκετά χρήματα.

 

Η νομική προστασία σας καλύπτει με τα έξοδα δικηγόρων και λοιπά έξοδα που θα χρειαστούν σε περίπτωση που θα πρέπει να παραστείτε σε δικαστήριο σχετικό με ατύχημα που είχατε με το αυτοκίνητό σας.

 

Επίσης, σε περίπτωση ατυχήματος στο οποίο δεν έχετε ευθύνη και έχετε διαφωνία με τον οδηγό του άλλου οχήματος για το ποιός φταίει, η ενεργοποίηση και μόνο της νομικής προστασίας μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σας στο να γίνει αποδοχή της ευθύνης από τον άλλο οδηγό ή την ασφαλιστική του, προκειμένου να μην οδηγηθεί η υπόθεσή σας στο δικαστήριο εφόσον θα γνωρίζουν πως εκεί θα δικαιωθείτε.

Αν έχω ατύχημα, θα έχω επιβάρυνση

στα ασφάλιστρα?

Επιβάρυνση στα ασφάλιστρα λόγω ατυχήματος:

Σε περίπτωση που προκαλέσετε ατύχημα δεν έχετε καμία επιβάρυνση στα ετήσια ασφάλιστρά σας εφόσον υπάρχει στο συμβόλαιό σας η κάλυψη Προστασίας Bonus.

Σε άλλη περίπτωση  τα ασφάλιστρα της αστικής ευθύνης και των ιδίων ζημιών (εφόσον υπάρχει αυτή η κάλυψη) αυξάνονται κατά το ποσοστό που ορίζει η ασφαλιστική σας εταιρία.

Ποιά είναι τα δικαιώματα μου

σε μία ασφαλιστική σύμβαση?

Τα δικαιώματα του ασφαλιζόμενου:

Σε κάθε ασφαλιστική σύμβαση, ο ασφαλιζόμενος έχει συγκεκριμένα δικαιώματα.

Αυτά είναι το δικάιωμα της εναντίωσης και της υπαναχώρησης.

Πιο αναλυτικά, έχουν ως εξής:

 

Το Δικαίωμα Εναντίωσης επί παρεκκλίσεων του ασφαλιστηρίου από την αίτηση

Αν το περιεχόμενο του Ασφαλιστηρίου διαφέρει από αυτό που είχε ζητηθεί με την αίτηση ασφάλισης έχετε το δικαίωμα μέσα σε 1 μήνα από την παραλαβή του Ασφαλιστηρίου, να εναντιωθείτε γραπτά, αποστέλλοντας μας με συστημένη επιστολή συμπληρωμένη τη δήλωση εναντίωσης σύμφωνα με το υπόδειγμα δήλωσης εναντίωσης Α που επισυνάπτεται στο Ασφαλιστήριο σας.

 

Το Δικαίωμα Εναντίωσης επί μη παράδοσης πληροφοριών και ασφαλιστικών όρων

Αν δεν παραλάβετε τους Όρους του Ασφαλιστηρίου ή το Ενημερωτικό Έντυπο Πληροφοριών, έχετε το δικαίωμα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του Ασφαλιστηρίου, να εναντιωθείτε γραπτά, αποστέλλοντας μας με συστημένη επιστολή συμπληρωμένη τη δήλωση εναντίωσης σύμφωνα με το υπόδειγμα δήλωσης εναντίωσης Β που επισυνάπτεται στο Ασφαλιστήριο σας.

 

Το Δικαίωμα Υπαναχώρησης για οποιονδήποτε λόγο

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση εσείς έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρετε αιτιολογία. Ωστόσο, η προθεσμία αυτή παρατείνεται σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες προκειμένου για Ασφαλιστήρια εξ αποστάσεως με αντικείμενο ασφαλίσεις ζωής, καθώς και συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις. για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία αρχίζει:

  • είτε από την ημέρα έναρξης του Ασφαλιστηρίου εξ αποστάσεως, εκτός εάν πρόκειται για ασφαλίσεις ζωής, για τις οποίες η προθεσμία αρχίζει να μετρά από την ημέρα που εσείς πληροφορηθήκατε την έναρξη του Ασφαλιστηρίου εξ αποστάσεως,

  • είτε από την ημέρα που εσείς παραλάβατε τους συμβατικούς όρους και τις πληροφορίες, εφόσον αυτή η τελευταία ημερομηνία είναι μεταγενέστερη από την αναφερόμενη στην πρώτη περίπτωση.

Η προθεσμία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης για Ασφαλιστήρια του προηγούμενου εδαφίου αναστέλλεται για όσο χρόνο εσείς έχετε δικαίωμα εναντίωσης επί μη παράδοσης πληροφοριών και ασφαλιστικών όρων.